Er niet bij zijn - Reisverslag uit Nuwara Eliya, Sri Lanka van Saskia Snijders Blok - WaarBenJij.nu Er niet bij zijn - Reisverslag uit Nuwara Eliya, Sri Lanka van Saskia Snijders Blok - WaarBenJij.nu

Er niet bij zijn

Blijf op de hoogte en volg Saskia

04 Oktober 2015 | Sri Lanka, Nuwara Eliya

Even terug naar eer gisteren.
Gisteren na de lunch in de specerijen tuin hebben we met zijn allen nog even geplast voor we de bus in stapten. Zitten we een kwartiertje verder zegt Paul ineens: ik kan mijn portemonnee niet vinden en hij zoekt echt alle zakken na en verder. Het zweet brak ons uit. Paul naar voren naar Nihal om te vragen of hij even met de specerijen tuin kon bellen om te vragen of ze de portemonnee hadden gevonden, komt hij terug zeg ik tegen hem geef de rugzak maar even voor het water. Hij tilt hem op en wat lag er onder zijn portemonnee. Gelukkig pak van ons hart. Hij moest het wel even verduren in de bus met opmerkingen van anderen maar dat geeft niet.
Na het eten gisteravond zijn we naar de receptie gelopen om internet te vragen. Zijn we klaar zegt Paul, heb jij de kamersleutel? Nee die had jij was mijn antwoord. Kon hij deze dus niet vinden. Misschien op tafel laten liggen en Sjaak en Carla deze als de hunne bedacht ? Wij naar Nihal en de kamernummers van Sjaak en Carla. Gekregen en daar heen gegaan maar die hadden hun niet. Paul toch nog weer gekeken in zijn zak met portemonnee en warempel zit de sleutel daarin. Echt hij had zijn dag niet.

Gisteren nog even geface timend met Liam, Tygo en Thijmen. Was erg gezellig.