Begin van de reis - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Saskia Snijders Blok - WaarBenJij.nu Begin van de reis - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Saskia Snijders Blok - WaarBenJij.nu

Begin van de reis

Blijf op de hoogte en volg Saskia

25 September 2015 | Sri Lanka, Colombo

Op dit moment lukt het me niet een reisverslag te maken. Ik was net begonnen en toen werd de pagina blauw en er gebeurd nu niets meer.
Dan maar even zo.
Inderdaad gisteren een dubbeldekker als vliegtuig, een Airbus, megagroot maar we zaten bij het raam en konden Dubai erg goed zien. We hebben heerlijk gegeten en gedronken in het vliegtuig.
We moesten een half uur lopen om van de ene gate naar de andere te lopen en daar stond een Boeing te wachten. We vertrokken wat later want het was erg druk in de lucht. We waren nog niet in de wolken toen we het ontbijt kregen en daarna lichten uit en slapen. Om kwart voor 9 waren we in het hotel. Dit is eenvoudig maar een lekkere harde douche, een zwembad en aan de zee. Het ligt in negombo. We blijven hier 3 nachten en gaan excursies doen.
Het is heerlijk warm en benauwd met een harde lekkere warme wind. De zee mochten we niet in de stroming is te sterk.
We gaan zo eten, heel veel liefs en ik blijf het proberen om een verslag via waar ben jij.nu. Toch gelukt, er staan nu twee verslagen in.

• 25 September 2015 - 17:59

Myrthe:

Ja, toch gelukt uit eindelijk om hem erin te zetten..
    Gaaf dat jullie zo n dubbeldekker hadden!
    Veel plezier!